Bra det

Inte bloggat så mycket va? men det ska jag ändra på nu. :D
ska fixa bloggen imorgon yoeurs, så lev med bakrunden så länge haha.
förresten märkt vår nya header, dålig kvalite som fan men fixade den i photoshop, någon som vet hur man laddar upp bilder med bra kvalite kommentera då, pussi.

idag så var det skola, fick mycket gjort, matte engelska & svenska. bra det! fast igentligen har jag snackat mycket med fanny & alexandra, speciellt på eftermiddan för då satt becka & tommy med oss. då hade vi det lite kul kan man säga.

Imorgon & på torsdag är vi lediga, nivet hemstudiedag. men då ska jag göra uppgiften sedan plugga, måste det. och sedan soova länge. för på fredag kommer det bli mys med bästa, film & gott.

pics från igår . (alexandra & fanny ni ville ju ha alla, men det finns mer bilder i arkivet kolla där hih)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0