Where do we go from here

Kom nyss hem från skolan, har varit en massa föreläsningar idag och det gillar jag inte. Men aja har drogat läkerol hela dagen, och mått dåligt. jävla förkylning, men hoppas det blir bättre snart!
Har äntligen börjat på kursen, haha jag linnea och alexandra var typ de sista med det ?  haha efter ...

Ikväll så kommer ni säkert se att bloggen är konstig, kaos osv osv, men det är för att jag ska försöka ändra lite smått sådär. men först så måste jag skriva svenska slutreklektion och sedan pjäsen, så tråkigt. (och tommy jag skriver aldrig att jag ska det så shut up nu okej?)


titta vad man kan hitta på sida 34 i arkivet, nämen gud.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0