Twinkel Twinkel Little Star ;*

Bara för att låten är sjukt gullig ju? :'d <3

men ah, nu är jag hemma och vid 6 drar jag te danscentret där jag ska träffa Johanna.
Vi ska ju börja idag på Streetjazz.
För er som it vet så är StreetJazz mer musikvideo dans, det är väldigt tjejigt och typ porrigt Haha :*
Vi går i dansen med ungdomar OCH vuxna (: Så ah, det blir ju lite sån dans då H3h3 <3
Annars fanns det dans för 10-13 år trorja men det är it lika kul och barnsligare. ;d

Idag var de ju "English Day" var i grupp 7:5 med Amid, Alexandra o Henrik (:
Först så gjorde Alexandra, jag o Amid en meny till våran restaurang som hette McYucky Haha, aso vi skulle skriva menyn på engelska sen så fick vi sjunga, aso.. det var som singing Bee. ;D

men ah, åt inget på skolan så var jätte hungrig när jag kom hem men nu är jag mätt, de bra ! :'D


bild på mig, tagen med mobilen. tog den när jag satt o hade tråkigt under PH tiden för den som bryr sig. :D

Puuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0