Turn up the lights in here baby. <3

Hej :D <3

På lördag ska jag kanske va på busfabriken med vad jag vet, Jeppe, Frida o Kevin :D
De blev ju inget i fredags så då blire busfabriken nu ist men venne om fler kommer va med ;d

Fast ska på 18års fest på lördag men de e klockan 5 så tror de ändå går, får snacka mer om de sen. (:

Men iaf så hade Linnea o jag kul på skolan idag, eller kul.. det är väl som de brukar va, alltså kul Y <3
Tehe :d
Efter lunchen så vare nån tråkig föreläsning om typ.. kristendom o judendom o sånt.
o nu ska ja berätta vad jag tror, för jag tror it på de där om gud o allt ;d

Ah, typ det började väl med bibeln? Jag tror att det var som en sagobok då som det är nu fast nu tillexempel skriver man om troll, samma sak, Troll finns it.. gud finns it :D
ah för bibeln är ju helt vrickad typ att den gud har trollat fram hela jorden o så, WHAAAT!?
Haha men nu ska jag it vara för hatisk mot de här ;d

Har it så mycke mer o skriva, senare idag så kommer jag säkert lägga in bilder från tjejkvällen hemma hos mig ! :'d
Men det beror på hur mycke jag måste plugga..

fortfarande bra (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0