Things are kinda real to me now



Nu så är det fredag igen, nämen gud så mysigt. idag så slutade vi kvart över elva, d chill. så jag stack hem och åt lite så. förresten nu är svenskan klar, antagligen mvg duktig tjeja här.
Men iallafall nu så lyssnar jag på min spotify lista, jag skulle inte kunna leva utan den helt seriöst . men snart så kommer det upp lite tagglåtar, kanske hela min lista haha så att ni andra kan kika och lyssna på all bäst musik. låter väl bra? ;)
förresten bilden knäppte jag igår kväll, tänkte ha på mig det idag, det vita linnet är klockrent, dock lite för mycke oversize så det passar perfa att ha det instoppat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint linne :) <3

2011-02-18 @ 14:46:06

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0