That's just the way it is, things could never be the same

Godmorgon, vaknade faktiskt för en timma sedan. så nu har jag äntligen gjort klart headern, ska bara prata med alexandra och fanny sen när de kommer till mig, så ni två som alltid tjatar om vår header(ni vet vilka ni är, för vi kan liksom se erat ipnummer när ni kommenterar) sluta tjata nu, för den är klar. dock inte bästa kvallan men den får faktiskt duuuuga nu.
iallafall nu ska jag städa mitt rum, plugga kurs alltså tråkiga saker. måste äta också, inte ätit någon frukost eller lunch. så har skit ont i magen nu, typ. vid sex kommer allra bästa hit, blir att dyngna film och göra någon god efterrätt haha a! puss på er.

fick bli två lite smått gamla bilder , men hade inga andra som alla vi tre är med på. och alexandra ska promt inte ha tre bilder, en på varje person. haha, söt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D Förlåt då men ja var så uppspelt och ville se eran header så då skulle de verka som andra kommenterade och inte ja..

2011-02-25 @ 14:10:46
URL: http://innish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0