snart sportlov ! ;D

hej ;D tänkte att jag skulle blogga lite nu, men jag gillar inte bloggen just nu. asså headern och så. men johanna ska fixa en bra och ny header när hon får fotoshop igen, kanske blir under sportlovet. Just det, nästa vecka är det sportlov för dem som inte vet det. haha, men i alla fall blir det för mig att kanske va med några och så måste jag plugga -.-
Har varit i skolan idag, jobbade inte så mycket men jag gjorde projektprov !  och det e bra 

jag har as ont i min tå, för igår när det ringde skulle jag springa och svara . då slår jag i tån i tröskeln och så skrek jag , haha men jag hade svarat så den i telefnen undrade varför jag skrek, men som tur va, var det pappa i telefonen. asså den är helt blå nu :S <33

det blev ett ganska långt inlägg, tråkigt kankse ?!! <3 pusssssssssss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0