Skippa gympan. (:

ja, vi hade ju gympa idag på skolan. Vi skulle spela Innebandy och det palla jag it så jag sa att jag hade glömt gympa kläder.
Så Tommy o jag hade kul ! :D Haha misstoolk xd ne men vi typ kolla på när dom andra spela innebandy för Tommy hade också "glömt"sina gympa kläder. :d
Jag skulle skriva på bloggen nåt kul jag sa under gympalektionen men kommer it ihåg nu vad de var HAHA lyckat det blev xd § aso, Tommy sa att jag skulle skriva de så att inlägget blev intressantare men ah..

 LINNEA KOMMER TILL SKOLAN IMORN! HAR SAKNAT HENNE MAAAASSAAAAA! :'''D ;*****

Men ah, fota lite innan gympan börja, enjoy. stavas de så? Haha iaf ;d <3




haha, aso min arm? ;o äre muskler elr fett? xd antingen så är jag värsta biff elr så har jag feta armar :'d






jag o Fanny <3 haha jag är i min egna lilla värld ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0