Ska försöka göra lite ...

Nytta idag, eftersom jag är sjuk (fortfarande) så kan jag inte gå till skolan, men idag ska jag ta en ipren och göra lite saker. Skriva lite på svenskan, ändra bloggen fyfan vad jag hatar designen men jag kan fixa stilmallar men inte kodmallar, gå en promenad med hunden för jag tror jag behöver frisk luft faktist!
Mår jag bättre ikväll blir det kanske bio med syster, men isåfall sent och om vi hittar någon bio vi vill se, men vi är inne å "meet the parents, the goodfockers" något sådant, kanske stavade lite fel nu haha.

I helgen så blir det bara att ta det lugnt, d chill. Ska möblera om i mitt rum, ska försöka ändra sängen åt andra hållet osv .  funkar det kommer jag bli väldigt glad tjej.

 
Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan inte du lotta ut en design?

kram hanna.

2011-02-11 @ 09:33:33
URL: http://hannasagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0