Myskväll

Håret är klart nu, eller det blev det för ett långt tag sen men har fönat det, ätit osv så jag har inte hunnit att lägga upp före och efter bilder o så. men det kommer snart, i nästa inlägg som jag gör hih! ;)
är faktiskt nöjd, dock så kallas jag redone nu bara för det, kul. och jag tycker det inte ens är rött? eller jo om jag tänder lampan. men ska bli roligt och ser hur det ser ut i dagsljus, aa. hoppas faktiskt på att man ser mycket rött, det är så snyggt!

Ikväll blir det myskväll, ska ta ner mitt duntäcke till soffan och bara chilla där hela kvällen. först blir det solsidan, sen tror jag parlamentet och efter det ska jag göra te och se på någon bra film, mys det. Och innan jag ska sleepa tror jag att jag ser lite avsnitt på datorn, puss!


riktigt fina kläder, mumma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0