Jag skulle ge dig allting du pekar på.

Ska ta o duscha , känner mig it direkt fresh just nu. Har vart duktig och pluggat med kursen, fast inte så duktig för jag skrev bara liite men, men en början iaf ;d
ska ta med mig pengar till Johanna för klart ska vi köpa bara massa onyttigt (Y) Godis,chips, läsk, energidryyck! sen tror jag vi ska baka hihi ;* Ska också ta med mig massa filmer, My best friend's girl, Wild Child, Dumpa honom, The perfect man och She's the man.

Hinner it skriva mer, måste duscha nu så jag hinner torka och platta håret!
Tschuss!


haha aw, minnen från när vi tre cheyor såg på The grudge 2 torja ;*

Kommentarer
Postat av: Johanna

alexandra jag har shes the man och the perfect man just so u know .

puss gull ! <3

2011-02-25 @ 17:06:15
URL: http://yoeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0