I'm unstoppable !

Dansa nyss med Johanna, hon skulle egentligen it dansa eftersom hon är småsjuk men hon gjorde det ändå (; Bra Johanna ! (A)
HAHA precis när vi skulle börja dansa, och jag stod längst fram och vi går åt sidan och jag halkar o ba: AAAAAH! osen ramlar ner HAHAHAHAHAH kul :'d Fast tror it många brydde sig direkt men ah HAHA ;D

Iaf så stannade Linnea och jag kvar på skolan till kvart i 3 sen gick vi till Paus och åt sallad, massa gott! älskart :*
Sen efter vi ätit gick vi te frissan, jag skulle klippa mig och HAHA när jag klippte mig kom Linnea fram o ba: Jag står här. HAH och hon som klippte mig ba: ja okej (: Haha och Linnea bara stod där och glodde på mig sen fotade hon mig värsta xd Lägger INTE in bilderna på bloggen HHAHAHH :D
Resultatet är väl typ detsamma jag hade förut, fast lite kortare eftersom hon klippte bort ganska mycket slitet (:
Sen så la hon i nåt pulver i mitt hår så det typ blev volym och FYFAN jag ser ut som en boll -.-'
Hoppas det försvinner till imorn, annars fan dör jag ):
Innan dansen, var Linnea o jag duktiga och bakade bullar! (Y Vi ska stå i cafét på fredag så vi bakade massor, fast degen blev helt fuckad så mamma fick fixa till det medan jag dansade Haha <':
Men iaf så blire engelska plugg nu, ska göra projektprov imorn så ah något lycka till kanske? ((((((':

MASSA KÄRLEK TILL ER SOM PALLA LÄSA ALLT :** <333333

Bilder från idag <3

Linnéa <3


Paus!


Gött (;


Fina Linnéa <3


Emelie! <3


Linnea och Linnea! haha :D


Linnea o Linnea igen <3

Ska plugga english nu såe de blir nog inge mer bloggning idag (:

Kommentarer
Postat av: emma

roliga innlägg älskar att läsa dem forsätt sådär du är bäst :)

2011-02-16 @ 20:49:49
URL: http://emmisweetie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0