I'm so freakin bored.

fast nae :D
eller jo.. kanske ;d
skulle ju va med Michelle men sen blev de it så, så jag träffa Emmy istället !
Vi var först hemma hoss henne och hade , jaa kul (:
sen gick vi te vilbergen FYFAN VAD KALLT! ;S aso seriöst, min öron gör jätte ont typ ;o
osen så hade jag ingen känsel i mina ben, min näsa, min haka och mina händer ):
så de var skönt nu att ta ett varmt bad o bli fresh ;*
Imorn vid 12 ska jag, sara, frida och emma till visualiseringscentret tror jag de heter :d

aja, det här blir kanske sista inlägget. sov gött! <3

repris <3 fast redigerat annorlunda. HAHA nu förstår ni att jag har tråkigt (((((:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0