I wanna feel the music higher and tuch the sky.

Hade lite panik nyss för jag hitta it min gympapåse! :oo
Sen tänkte jag att jag kanske hade glömt den på spårvagn hållplatsen när jag skulle åka hem. Så mamma o jag åkte nyss dit och kolla och där var den! Tur!
Hade mina joggisar där som jag äälskar :*
Linnea och jag kommer ju stå i cafét imorn och vi har bestämt att vi båda ska ha gråa joggisar på oss Haha så ah det var ju bra att jag hittade gympa påsen (;
Vi åkte också till stan och köpte en jätte fin munktröja jag faktiskt kollat på ganska länge (:
Johanna har redan lagt in en bild på den men jag lägger in den igen ;d

Fin eller vad? :D

Jag är mycke stolt över mig själv jag gjorde engelska projektprov idag med Tommy, Fanny och Jossan och det gick jätte bra! :D trorja..
Imorn slutar vi nån gång vid 12 sen ska jag städa hela huset, eller ne det orkar jag it men iaf lite av huset (a)
För imorn kväll kommer Johanna, Fanny o Michelle o kanske Belma ! Vi ska se sex and the city 2, det gillas (:
Vi ska bara ha det mys alltså ;*

aja, blirish välish attish dunkish musikish helish nattish <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0