I love the way you talk, dirty little talk

tjena babes, idag är det lördag. så ikväll blir det melodifestivalen osv.
inatt slagga alexandra och fanny här, mysigt var det. jag tror vi somna runt halv fyra ?

gosh vad jag är sugen på att shoppa massa nya kläder och sedan förändra mitt hår, tona det rödaktig eller slingat. men mamma tvingar mig nu att gå igenom min garderob, så jag ser vad jag har osv. för hon tycker jag bara handlar nytt hela tiden, haha. aja får väl gör det nu och sedan duscha, fast kanske träna först på cykeln. iallafall i 10 minutes!
puss älsklingar, ha en bra lördag ni.

bild från igår, när jag vänta på tjejerna. ser ni ingen redigering? duktigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0