Det här gilllar vi

Ni gillar att jag bloggar va? skit glad att ena användaren funkar, men ioförsig har inget spotify, ps eller virusskydd på så jag kommer inte exakt blogga hela tin här, hehe. men pappa ska fixa virusskyddet soon, sedan kanske datorn måste in på lagning?
men idag så var jag en snabbis på hc med mamma, vi skulle försöka byta min jeans jag köpte på gina till en mindre storlek på längden, men gick inte för det fanns inte några ( jag köpte dom på stan där fanns det massa )
aja det som följde med hem var bara en lampskärm för jag behövde en ny vit, haha. ;)

ni undrar säkert vad jag gjorde igår? förutom att jag såg på melodifestivalen så tränade jag faktist, var lite nyttig under kvällen också. men ja jag tränade på cykeln, i tjugo minuter goodie. ska göra det ikväll med om det inte blir fotbollsträning! Lite jobbigt, men vafan hellre det än att ut o springa. bra inställning där!


lite dagens här va, allt från gina. dvs linne tröja armband & leggins. tss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0