dansen ,

heeeej, kom nyss hem från dansen, alexandra undrar varför jag inte bloggat, men det är för att jag har varit på dansen !!;D men dansen var super kul, haha. men våran lärare hade ändrat låt och koreografi,  så vi fick lära oss en helt ny dans. Gillar den mycket bättre än den förra. <33

I skolan idag redovisade jag och alexandra tyska, det gick bra tror jag. hoppads det i alla fall ;D
Men nu blir det att titta på lite film och sen va med elsa, pusssss :*


Tilda sötisen har ju åkt till Thailand, hon ska vara där i två veckor. hon är redan saknad :* <3

Kommentarer
Postat av: helene

så fint bilde! ^^

2011-02-11 @ 19:52:15
URL: http://heelenew.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0