Dance the night away

Feber, förkyld. d chill, fast nej det är det inte! det tråkiga är att jag har den där jävla svenskan att skriva på, men är faktiskt snart klar, rätt skönt.
Men nu ska jag skriva lite roligare saker, haha. Var på dansen igår, så glad att jag gick även fast jag hade feber för nu kan jag allt jätte bra, så jävla kul var det också. Ska nog efter sommaren sluta i fotbollen helt och börja i dans två gånger i veckan istället, skulle du också vilja det alexandra? ;)

Tagga tills imorgon, hoppas jag inte har feber dårå. Men det tror jag inte, kommer bli as mysigt säger jag bara. Puss på er!


söt bild på min cola som jag dricker just nu, kände för att fota den och ladda upp den här. Bara för att lix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0