But Tonight I'm FUCKIN' you!

Såg nyss på melodifestivalen, bättre förra gången.
Vem fan är babsan? HAHAHAHAHAHAH
Rolig chey..kille..? ;o

Aja, trode att brolle skulle va bra, men tyckte hans låten verkligen sög. -.- Och det gjorde Sanna Nielsens med.
Men jag gillade faktiskt en låt ganska mycke;
My heart is refusigne - Loreen , melodi nummer 2. Hihi :'D
Trode fan att låten skulle komma direkt till globen men neej, utan till andra chans. ):
Inte så bra dårå men bättre det än att åka ut. (;

Jag tyckte även han, Christisn Walls låt var lite bra men han åkte ut såe. ;d


några månader gammal pic från när sjuorna åkte skridskor. På bilden äre Jag, Tilda och Johanna (:

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jo , jag mår suveränt fakitskt!

Vad brukar du lyssna på för musik? :D

2011-02-13 @ 10:30:53
URL: http://finurligamich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0