Black and yellow.

Har inte hunnit blogga idag för jag har typ vart borta hela dagen (:
Vakna nån gång vid tio över sju imorse?? :OOO
fast sen efter typ en timme somna jag om och vakna tolv. (:
Sen vid ett otg jag spårvagnen med Fanny till stan där vi träffade Johanna. Vi gick tillsammans till min mormor för hon var den ända som kunde hjälpa oss in HAHA :*
men ah mormor stack ju sen.
Där typ hade vi kul :D Fast några störda, omogna guys kasta bollar på oss? och stalka oss, normalt..? kanske ;d
HAHAHAH sen såhär finns det typ pistoler man kan skjuta bollar med, jag pricka en liten kille på huvvet o han ba vände sig om och hade värsta arga minen o ba: GGGGRRRRR HAHAAHH aso jag dog xd
Sen kasta Fanny igen på honom på huvvet och DÅ sprang han efter oss runt hela busfabriken, så jävla klockrent HAHA han var fan läskig ;o vi sprang in i starwash rummet och då typ tappa han bort oss men sen kom han igen men då vågade han inte göra nåt han bara glodde på mig värsta argt och typ ba GGGRRRRR HAHAHHAHAHA :'D
aso han kanske var 5 år eller nåt xd


pic från google.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0