När kärleken är slut, så lider bara en person, om ingen lider så har det aldrig varit nån kärlek, om båda lider så finns kärleken kvar där.



Där ser ni mitt nyklippta hår, dock la sig luggen på nåt konstigt sätt när jag skulle fota som ni ser.
Just nu håller jag på och fixar mig, vaknade för nån timma sen. Funderar på att träffa Marcus men fårse om jag orkar eftersom jag blir nog klar vid 5 eller 6 annars träffar jag han nog imorn, om han kan aso haha
Augustifesten börjar ju imorn så han kanske har bestämt att träffa några andra, ae javenne.
aja ha de bra, puss

Kommentarer
Postat av: jeppe

snygg och älskar låten <3 men kollt att det finns 2 alexandra hahaha skämta :D

2011-08-16 @ 20:05:38

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0