Han såg de fina med mig, även när jag var som fulast. ♥


någon mer än jag som tycker jag ser ut som en ginger där? men aja jag är iaf inte de ahha (;

Medan nästan alla börjar skolan så har jag ledigt idag och även imorgon. Ska strax kolla hur dom nya stegen ser ut osv för man skulle tydligen göra de antingen måndagen eller tisdagen. Imorgon åker jag med mamma till skolan vid 5, ska ha fucking utvecklingsamtal. Jag har alltid hatat de, vet faktiskt inte varför men jag gör bara de..
Nu börjar de med betyg o grejer så bäst att fokusera mycket på skolan.
Iaf så blir de att prova på massa danser i veckan! Ragga, chear och break. 
Sen så ska jag träffa Marcus nån dag och Kristian nån dag. Sedan i helgen ska mamma, pappa o jag åka till göteborg och sova på gothia blabla hotellet och kolla på något museum. så ah de är mycke som händer den här veckan (:

puss ha de bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0