Falska vänner finns för att visa att äkta vänner är bättre.


Hahah, Tilda och jag hittade sexigaste västen (;

Haft lite sådär kul o tråkigt dom senaste dagarna. Det tråkiga är ju att skolan började ju igår, fml. med betyg osv osv..  Sen de roliga är såklart augustifesteen, tagg som fan! Igår kom Linnea och Tilda hem till mig oså lämnade Linnea sina saker sen fixade vi oss lite sådär snabbt och sedan träffade Johanna, Hanna, Belma, Arjana, Irma på stan och sen träffade vi ju fler under augustifesten (: Vid halv 11 nånting åkte Johanna, Hanna o Tilda hem. Och då var de bara Linnea o jag kvar för resten försvann nånstans.. Så träffade vi Emilia o Miran o Steffi oså åkte vi med dom sen ringde mamma o sa att hon skulle komma o hämta oss. Vi var törstiga så vi åkte till statoil först sen åkte vi hem till mig för hon skulle sova över, puss hejdå orkar inte säga mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0