P Å S K L O V



Fan vad skönt med påsklov ! vakna typ nyss och ska snart fixa mig eftersom jag ska träffa Johanna på stan. Blir att äta glass och sedan trorja vi drar till Belma. <3 Det är sjukt varmt ute, fan sommar ! ;o Så idag blire shorts och linne. Drömde värsta konstiga i natt haha jag, fanny, belma, michelle, johanna och linnea var med. Vi skulle till nån show där snooki, jwoww, the situation, pauly, deena m.m från jersey shore skulle vara. Vi fick sitta längst fram i en soffa medan alla andra fick stå bakom oss och trängas för att se nåt. Haha. och typ jag satt vid pauly och han tog upp mig och johanna på scen och jag ville grymt träffa snooki så då kom hon där tillslut och jag typ krama henne o sa hej o hon viska i mitt öra på svenska aso: Vet du vart det finns alkohol? jag måste ha.
AHAHAHAHHAHHHAHAH.

gud. :') men iaf så måsgte jag börja fixa mig nu, puss ! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0