ÄR DU EN YOUTUBER ?

TJENARE !
Jag stannade kvar idag en timme på skolan sen direkt träffade jag, Tilda, Emelie och Fanny. (: Vi fikade i 1½ timme, haha det låter nu som om vi åt värsta mycket men jag tog själv en varm choklad och en morotsmuffin. Vi snackade mest alltså. Kom hem nån gång vid fem och åkte nästan direkt då till dansen. Vi har lärt oss ännu en till dans. Till uppvisningen i stadium arena, fast stegen var väldigt enkla. Johanna och jag har fått reda på nu att vi ska uppträdda nästa vecka på lördagen vid Media Markt, kul ju. (; Iaf när jag gick lite på stan med Fanny och Emelie såg jag en jätte fin byxdress som fanns på cubus. Den var i jeans och i rea och det var fan fullt med folk i affären och när jag kollade så fanns det typ bara 4 kvar så tror fan dom är slut. ): skit. 
ska kanske kolla imorn om de finns kvar.

ae hejdå ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0