Men tjaaa! :D

Oj, jag har inte hunnit blogga så mycket för jag har inte haft tid.
Jag har varit hos Tilda. 
Linnea och Oscar är tillsammans nu, grattis till dom! o lycka till gumman. <3
Men dagen nu då. Jag har ju varit i skolan o pluggat, fast inte så mycke.
Jag är så nöjd med mig själv för jag fick Oscar att krama Linnea. Aso det var innan dom blev tillsammans.
Jag, Johanna, Tilda och Fanny gick till stan och åt KEBAB (Cheybab) :D <3 för vi ville inte äta skolans mat.
Jag, Johanna och Fanny tog kycklingkebab medan Tilda tog äcklig vanlig kebab.
Sen efter vi ätit så ville Johanna och Fanny gå runt lite på stan men Tilda o jag palla inte så vi gick tillbaka till skolan.
Vi snacka lite med Tommy, Timmy, Theo, Simon o massa. Tommy stod i Cafét o sålde "Tropisk" apelsin muffins, morots muffins och Semlor utan grädde.
haha jag ba te Tommy: Tommy, vad äre för skillnad på Tropisk apelsin och vanlig apelsin?
han ba: Jag vet inte, igentligen är det ingen skillnad. Men den tropiska apelsinen är lite mer söt. Fast tycker inte du att Tropisk apelsin låter godare? Tropisk apelsin! :D
Jag ba: hehe, jo kanske haha ;d
Men sen så plugga vi lite sen åkte vi spårvagn till gympan.
Och på gympan lekte vi tråkiga bollekar fast de var kul med Amid.
haha, man skulle va såhär i par o jag fick va med amid.
Och han ville hela tiden ta bollen så han sprang sick-sack lite överallt och jag flyger efter haha men jag var ju inte beredd. xd
Efter gympan åkte jag,Tilda, Johanna och Linda 119.
Tydligen så hade jag glömt min mobil där och sen ringer nån min pappa från den o ba: Jag hittade din dotters mobil i buss 400 (nånting) som är påväg till Skärblacka!
Hahah vafan!? xd så nu tror pappa o mamma att jag har åkt till Skärblacka. -.-
Men dom hämtar min mobil nu iaf.
Jag och Tilda plugga som fan hemma hos henne. Vi plugga hela steg 14 i svenska för vi ska redovisa imorn.
Men jag vet inte om jag kan redovisa för jag ska stå i Cafét imorn.
Så därför ska jag snart baka Bounty kakor och Kladdkaka tror jag det blir. :))
Jag ska stå med Johanna, Michelle och Demir.
Jag tror Demir kommer stå ensam i cafét ett tag för Johanna och Michelle ska ha PH och redovisa spanska tror jag och jag ska redovisa svenska samtidigt. Haha, lyckat för han ;d
Men nu ska jag börja baka men först..
..Dagens låt: 

Kommentarer
Postat av: Markus

gullit

2010-11-13 @ 21:18:05
Postat av: Markus

bra låt

2010-11-13 @ 21:19:28

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0