Mys hemma hos fanny

Ser ni vilken fin header linnea har fixat? ja nice. Men i helgen ska jag fixa om bloggen lite, dvs färg på rubriken osv.

Men ja, snart blir jag skjutsad till skolan. Ska stå i cafet med alexandra & michelle. Kommer bli soft. ;)
Sedan ska jag ju redovisa spanska idag, aso jag kan ingeting eller lite bara.

Kommer nog bli bloggning hemma hos fanny sen, eftersom vi som har bloggen kommer åka dit. fast jag tror inte linnea gör det. kanske kommer bilder också? Haha men fanny om du läser det här, du o jag får gömma oss under täckena. hehe.


Älskar er .
Kommentarer
Postat av: emelie

hahhahaha fin bild på mig.... ;) <3

2010-11-12 @ 08:05:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0