Julpyntat hela huset.

Imorn är det ju första advent. Så mamma och jag har julpyntat hela huset och lyssnat på julmusik. Fast innan städade Pappa. Det är mycke julmys här, älskart. Jag älskar verkligen julen de är jätte mysigt plus man får massa pakeeet! :'D

Min önskelista 2010:
1. Canon EOS 1000D (systemkamera)
2. Kläder (hällst från gina)
3. guld/silver/brons nagellack
4. Ny foundation
5. Extra - volume collagene mascara
6. Vit BH
7. Ny mobil

Det är det jag önskar mig än så länge, mer kommer jag säkert på senare. (;

Men snart blir det att plugga kurs för jag har knappt börjat med kursen... oups!
På tisdag är det ju prov på det, om antika grekland och romarriket.
Jag hatar kurs och förstår inte varför man måste lära sig allt inom kursen. -.-
aso, varför måste man veta massa om antika greklan och romarriket? Det finns ju fan ingen som bryr sig om det. Stör mig så mycke på att vi måste lära oss massa skit vi inte behöver lära oss.
Som Bild, Syslöjd och Träslöjd. Det kan man läras sig genom att gå med i en kurs på fritiden.
Varför ska man kunna det? Helt jävla onödigt -.-

Men nu ska jag inte vara negativ.. J A G  Ä L S K A R  J U L E N ! ! < 3
En random bild jag hitta på google.se.


PussN o god advent ;*

Kommentarer
Postat av: Twiiinky

gud så fin blogg,bra önskelista;) <3

2010-11-28 @ 10:58:03
URL: http://twinkys.blogg.se/
Postat av: emelie

hihi § ja ääälskar att skriva önskelistor ;d men de e typ svårt att komma på ngt när man väl skriver den. kommer man typ it på ngt även fast man önskade sig jättemkt innan :P <3

2010-11-29 @ 15:35:47
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0