Videon överförs.

Jo, nu har det hänt ganska mycket eftersom jag var med Tessan så hittar man ju på allt. ;) Men på morgonen så var jag med Ida och vi åkte bussen till Hageby och köpte presentkort på Gina tricot på 100kr till Tessan. Sen åkte vi bussen direkt hem igen. Då åkte vi upp till Rambodal till Isabelle, så var hon med oss och jag fick hennes present. :) Jag fick vit kajal och rosa nagellack, jättefint! Sen gick vi till Tessan för hon och jag skulle byta presenter, så hon fick presentkort på Gina tricot, och jag fick en jättefin tröja. :D Ska ha på mig den sen senare. ;) Men då var vi hemma hos henne och vi sprang upp på hennes tak med foppatofflor. Haha, det var skitkallt! Men så fotade vi lite. ;) Sen så kom jag på en sjuk ide, och det var att vi skulle ta på oss bikini och springa ut på gärdet. Men Tessan hade inga bikinis till oss så vi drog upp byxorna och tog av oss tröja alltså i bh sprang vi i. ;) Men ni får se videon snart. Ska bara ladda upp den på youtube. :)
Just ja, jag gjorde en till sjuk och onödig,onödig,onödig, och verkligen onödig sak. ;) Jag piercade mig och gjorde hål i läppen där jag hade det förut, men sen ångrade jag det så jag tog den, den igen, haha. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0