Sent blev de igår, sent blir de idag med.

Så jävla trött är jag, vi var hos farmor o farfar till typ 5 på morgonen eller nåt sånt? ;o
vakna typ nyss, och snart ska vi åka till mina kusiner, Emmy, Clara o Fanny.
Blir sent där med fast jag ska sova över där för jag hatar att gå hem från vilbergen till klocket med mina fulla föräldrar -.-
dom kommer dricka som fan. det gör dom alltid på juldagen.

Men ah, jag är jätteglad för jag fick en SYSTEMKAMERA! en Canon EOS 1000D!!! :'D <33
Och innan julavslutningen sa jag till Fanny att jag säkert kommer få en systemkamera då frågade hon hur många paket jag skulle få då, då sa jag att det kanske blir 15 stycken och hon ba 15 STYCKEN!?? Aaah visst Alexandra det ska vi ju tro på (; Sätt in sen på bloggen allt du får.

Så nu bitch, ska du få se här. ;D <3 


Först, min canon. <3


En spetströja från Gina Tricot. <3


En tröja från Gina Tricot. <3


En tröja från Gina Tricot och en sjal från Gina Tricot.<3


Ett linne från Gina Tricot. <3


Godis i typ en tomte, tehe. <3


Leggins från Ellos, funderar på att byta eller lämna tillbaka.


En tröja från Ellos. <3


En Justin Bieber kalender (almenacka) för 2011, I still got that Justin Bieber Fever. <3


mer godis. <3


Nagellack.<3


Ett par vita knästrumpor. <3

Så alltså 12 stycken fick jag igår plus det på morgonen, alltså: 18 paket! <3
Lite ägd där Fanny? (;
och massa mer kommer ikväll! Haha. <33
Sen i morgon igen får jag ännu fler paket! :'D
*Happy girl*

Vi ska åka till mina kusiner klockan 17.00 så jag ska börja fixa mig nu.
Jag ska ta med mig min systemkamera så Emmy o jag kan fota lite. <3
Kanske sätter in dom på bloggen fårse. (:
Isak fick två stora, svarta påsar fulla med paket.
Jag fick bara en. :(
Men jag är glad! :D <3

PussN ;*




Kommentarer
Postat av: tommy

du och dina stora svarta påsar ;)

2010-12-25 @ 22:45:00

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0