Mys dag

Idag har jag ingen lust att kliva ut ur huset, vill bara ha på mig mina rosa velour 'dress' och ligga ner mysad i sängen och se på film. För ja resten av veckan kommer det bli mycket, ska träffa brudarna & åka skridskor, ha mys kväll & svulla osv. Sedan så får vi inte glömma att jag ska gå på bio med hanna!
Men nyss så gick ju H hem, ja kände mig lite skabb så jag tog ett bad. Så nu är jag fresh, men som jag skrev förut nu ska jag bara chilla hela dagen lång i mina rosa mjukisar, mysigt jotack. ;)

Förresten märkte nyss att min mobil inte funkar, aso ixperian. eftersom mitt fucking simkort inte kommit än så är jag mobillös för tillfället, jag kan ju inte använda min svarta w995 för att den är 'inaktiverad' hehe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0