Min tur o blogga nu då. (:

Jag kom precis hem nyss efter att jag bytt paket med mina kusiner Emma, Sara o Frida och mormor o morfar. <3 tror jag ska lägga mig snart för jag är fett trött.

Jag sov ju över hos Mina andra kusiner Emmy, Fanny o Clara. Vi somna kanske 7 på morgonen?
Mamma och pappa gick hem nån gång vid 8. ;o
Men ah, sen typ 13.30 så ringde mamma och sa att jag var tvungen att göra mig klar för mormor skulle komma o hämta mig. Fyfan..
Men sen åkte vi till Emma, Sara o Frida.
Var där till typ 22.00 sen åkte vi hem, dom bor ganska långt ifrån Norrköping så det tog tid att komma hem.
Men nu är jag iaf hemma. <3
Hahaha Fanny, nu har jag fått ännu mer paket både från igår och idag. (; 
Sen imorn eller på onsdag ska jag byta paket med Michelles familj så då får jag mer paket då, men sen lovar jag att det inte blir mer haha. ;d
Kan visa det jag fick igår och idag. (:


En pennvässare. <3


Två armband. <3


Ett halsband.<3


Tre nagellack från H&M . <3


Presentkort på Gina Tricot, 400 kr.<3


En film. <3


Smink, Läppglans och ögonskugga.<3


Top Star, typ sån som Linnéa har fått fast jag ritar kläder på kändisar som Justin Bieber, Lady Gaga, Ashley Tisdale, Selena Gomez, Twilight, Kesha m.m. <3


Typ, man gör sitt egna armband. Fick de av farmor.. fårse om jag gör nåt armband nån gång. ;d <3


Ett pussel med 1000 bitar. <3


Ett till presentkort på gina men istället 200 kr. <3


ännu ett presentkort på gina med 400 kr. <3


Bästa och skönaste trosorna. <3


En svart T-shirt.<3


Färgpennor, nån gång behövs det. <3


En sjal.<3


Ett halsband. <3

Jag fick också en tröja och lite annat jag inte orkat ta kort på.. men ah 17 paket.<3

Nu var det länge sen jag kom hem, för jag skrev ju att jag precis kom hem men nu tog det så lång tid att fixa bilderna så det stämmer inte. ;d

Vet inte vad jag ska görs imorn, det är tisdag imo va? 
Blir kanske att byta paket med Michelle. Annars vet jag inte vad jag ska göra. Inget jag bestämt än så länge trorja.. Blir att typ sova halva dan och sen bara mysa hemma.<3

Just nu tittar jag på Daddys Girls på MTV sen blire att se på min nya film jag fått, I love you Beth Cooper.
Det handlar om en nörd som typ är kär i den populäraste tjejen på skolan. Han säger det till hela skolan, först blir tjejen alltså Beth äcklad sen bestämmer hon sig att ge honom en natt han aldrig kommer glömma.

Haha, typisk amerikansk tjejfilm men den verkar bra. (:

PussN ;*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0