lyckad filmkväll ?


kom nyss hem från en lyckad, eller jag vet inte om man kan kalla den lyckad precis. Vi alla röstade på vilken film vi skulle se och sen när vi tittat på den i ca 2 minuter sen börjar alla skrika och klaga på att filmen var dålig, då kommer yvonne (våran lärare) och säger att vi ska rösta om, det gör vi och då blir det istället, dum dummare. as dålig och tråkig film. Men vi hade i alla fall kul!!! älskar er sötisar!!
när filmen var slut var det popcorn och läsk överallt, ingen ville städa så yvonne blev as arg och sa att hon kunde göra det, men vi hjälptes år i alla fall :p

Så alla stack hem och nu sitter jag här och hjälper min pappa att knyta snöre runt vinflaskor. :P
I morron är det avslutning, vet inte vad jag ska ha på mig, antingen blir det ett linne, (nytt) eller så blir det munktröja och tights. får se.. aja men nu ska jag fortsätta hjälpa pappa , pussi

en bild från filmkvällen förra året, hahah alla är så små. Men vi bjuder på den <33 :D
tilda, emelie, johanna, jag, alle och så belma bakom alla, puss på er !<33

Kommentarer
Postat av: johanna

OMG TILDA VAD LITEN . XD

2010-12-21 @ 07:28:35

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0