Gillas

För drygt en timma sedan så öppnade vi paketen, gissa vad jag fick som typ alla andra också har fått? xperia mini pro, fucking älskar den. Dock så kan jag inte börja använda den för att mitt simkort är fel, men dom ska fixa det. Sedan på måndag så kan jag smsa gratis & surfa, och sedan ha mitt vanliga nummer. Men just nu så får jag ha ett annat. ;)
Fick även andra saker, värmespray till håret(sånt som alexandra också fick) kläder parfymer(fizzy, la rive & so sinful) filmer doftljus biobiljett osv, kan fota imorgon.

Men nu så ska vi äta efterätt, tror det är chokladpudding? sedan se på tv & mysa. Ikväll när jag ska slagga så blir det att glo film, stay cool. fats jag måste gå upp tidigt imorn, vid elva ska jag träffa kussarna, farbror & farfar.
och vid sex på kvällen ska vi träffa mammas släkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0