Jullov! <3

Men aso omg hejsan ;d <3 haha driver men ah HEJ :D
Jag är så jävla glad just nu för de är jullov! <33

Julavslutningen var fett tråkig, man typ gjorde massa lekar o sånt. -.- men sen klockan 11 slutade vi! <3
Egentligen skulle Jag, Johanna, Fanny, Emelie, Tilda, Linda, Michelle & Belma byta paket men sen blev det bara Johanna, Jag, Tilda och Fanny för Michelle är ju sjuk och resten kunde inte. :/ Men det var jätte mysigt, vi satt på ett Café, drack varm choklad och lussebullar. :* Snacka massa och bytte paket såklart. (: Linda kunde inte komma men jag fick ett paket av henne innan hon åkte hem, i det låg ett spets linne som är grått, älskar det verkligen! Tack Linda. <3
Jag gav Fanny en parfym som heter So.. Sensual. Jag har en lika dan parfym och hon har sagt så mycket att hon tycker den är god så jag köpte den och hon blev glad, trorja ..hoppas de :D

Efter vi bytt paket gick vi lite på stan och jag köpte ett svart linne med en dragkedja på monki. (: Tilda åkte hem lite tidigare men Johanna, jag och Fanny fortsatte o gå lite på stan sen åkte Johanna hem då åkte Fanny och jag spårvagnen hem också. (:

Strax ska jag städa rummet, det måste verkligen städas det ligger saker lite överallt ;d <3


nästan 1 år gammal men bryr mig inte. (;

PussN ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0