Julbord igår, filmkväll idag. :)



Igår hann jag inte blogga för jag var typ borta hela dagen, först åkte jag till min gammelmormor typ halv 10 där tvingades jag julpyssla men vi var bara där i typ 1 timme som tur.

Sen åt typ hela släkten julbord på La mansion eller hur det stavas. (:
Sara, Frida och Emma var där också. :D
Fan vad mätt man blev aso, man fick ta hur mycke man ville och förätten var delad i två delar först skulle man ta typ kall fisk och sånt sen skulle man ta typ kall korv och massa olika salami saker sen tog man huvudrätt sen skulle man ta kex och ost sen efter det skulle man ta efterätt som grädde, polkagris pannacotta (så jävla gott) och bär typ.. sen efter det fick man ta typ kakor.. typ.. knäck och sånt. ;*

Jag kom på nu att jag skriver ofta "typ" har skrivit det 9 gånger nu? ;o
men ah (A) :*

Efter vi ätit klart gick Sara, Frida och jag ut och gick runt lite på stan, sen när vi skulle åka hem så knuffa Sara mig ner i en snöhög så då drog jag med Frida också sen sprang Sara till alla andra och ba: JAG HAR INTE GJORT NÅT JAG SVÄR!

PAAHA! det ska man ju tro på.. ;) <3

Just nu gör jag inget speciellt, ska snart messa Michelle och fråga om hon kommer till filmkvällen ikväll, hon är ju sjuk så hon kanske inte kommer. ):
krya på dig. <3


en gullig ego-pic (;
<3

Singel bitches ;*

PussN ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0