julafton

Nu är julafton snart över, jag är trött men ändå glad. Jag har längtat efter de här dagen så länge, men nu är den över. ett år kvar tills nästa jul, det är bara att börja längta. :P

Men jag har haft en underbar jul, med många fina presenter. Just det jag ska berätta lite vad jag fått. Jag har fått en dator, en parfym, locktång, smycken, väska, badbomb, värmeskydd mot håret en skivbordsstol och en radio till min i pood... aha nu kommer jag inte på mer.

I morron blir det att fotta allt och så kommer jag lägga in bilderna. Jag är så lycklig, jag har fått allt jag vill ha, världens bästa jul, hahah jag är som ett lite barn när tomten kommer, överlycklig!!<333

Nu ska jag ta och äta lite godis och njuta av det sista och nästan mysigaste delen av julafton, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0