Hur jag tycker vår header ska se ut.

Jo, jag har kommit på massa förslag på hur jag vill att vår header ska se ut, här kommer dom:
  • En gruppbild på alla oss fyra tjejer.
  • Redigerar bilden så det ser ut som den är fotad med systemkamera.
  • Det ska stå någon text under bilder som typ: Yoeurs.
  • Det ska vara en julstämning bakrund.
  • Headern ska också vara julstämning.
  • Det ska vara lite färger så de inte bara är samma färg.
  • Vi ska ha en klocka som är som en jultomte. (Det kan jag fixa senare.)
  • Ny text och ny färg på rubrikerna istället för rosa.
Det var dom förslagen jag kom på, nu får vi bara se vad dom andra tycker. :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Precis så tycker jag med, en gruppbild på oss UTE i snön <33

2010-12-09 @ 20:48:31

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0