Film efter film. <3

Heeej, jag vakna typ 4 idag :ooooo men iaf så har jag bara myst och vart hemma hela dagen idag, för under hela lovet så har jag, varje dag, vart med någon och nu vill jag bara ta det lugnt och vara med mig själv! :D <3
I brevlådan låg en Julia tidning, kul o läsa den inatt. <3 Köpte även en Frida tidning, älskar frida står så bra och kuliga saker i den som man behöver veta och man vill veta som tjej. (; Det står om Kändisar, Mode & Skönhet, Relationer, Sex & Kärlek, Ego och sen lite Plus. ((': Tog en bild på Julia tidningen men pallar inte ladda in bilden så det blev inget bild tehe.

Köpte även två till filmer som heter; "The Perfect Man" och "My Best Friend's Girl". Dom blir att se någon annan kväll för inatt ska jag se "Dumpa Honom!". Skrev att jag kanske skulle se den igår men det blev Glee. Den var fett dålig och bara 48 min. -.- Fast Dump Honom är 2 timmar. ;o Hinner inte skriva så mycket mer för jag tittar på "Allt en tjej vill ha" som går på tv.

PussN ;*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0