...

...
ja, idag har jag varit hos min mormor, där åt vi mat. Till eferrättt blev det galss o får, ni kanske undrar vad det är men det är sockerkaka i botten, glass och bär på och sen marängsmet över allt, sen gräddar man det i ugnen, det blir supergott, älskart`:D <333

Någon gång i veckan har jag tänkt att va med någon, jag tror tisdagen blir med johanna. :D

På fredag är det ju nyår, och då ska våra "förra" grannar komma, vi ska äta, titta på fyverkerier, kanske gå ljusvandringen i stan ? och vaa uppe hela natten, jag älskar verkligen nyår. <33

Nu blir det att äta en macka, stöda lite på rummet och sen titta på en film. <33 pusso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0