Dunk,dunk. <3

Blir att dunka musik hela kvällen <33 Typ asa länge sen jag lyssna på musik? ;o
Vill bara höja till högsta volym men fan.. Mina högtalare har spruckit :@

diggar låtarna sjukt. <3

Down on me - Jeremih ft. 50 cent
Angel - Akon
What's my name - Rihanna ft. Drake
Cooler than me - Mike Posner
Radio - Beyoncé
Dirty Situation - Mohombi ft. Akon
Who's that chick ? - David Guetta ft. Rihanna
The Time (Dirty Bit) -Black Eyed Peas
Hold My Hand - Michael Jackson ft Akon



Bild från när vi åkte skridskor med skolan alltså alla sjuor då. (:
Jag, Tilda och Johanna, abv. <33

Nu såg jag att Jay vann.. JAA :* <3

PussN ;*

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2010-12-11 @ 16:00:56

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0