dagen :D

Hejsan, kom nyss hem från skolan, det har varit as kallt idag, minus 18. Hoppas skolan stänger för att det är för kallt, :P Skulle vara skönt. jag har inte gjort något speciellt idag. Var på kompass i tyskan. HAHHAHAH hugo och filip skulle spela upp ett rollspel, höll på att skratta sönder. HAHHA :D Sen råkade jag bryta av alles stifft, förlåt.:( 
Nu ska jag äta lite mellis, och gosa med mina katter. För sen när elsa och bettan har slutat ska vi ut och åka pulka. hahahha, kommer kanske någon bild från det sen. <3

Puss <3


jag och min söta katt!! <3


Kommentarer
Postat av: tommy

vilken fin katt du har :)

2010-12-01 @ 15:48:42

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0