Äntligen

Ja fan vad skönt med jullov, nu så blir det sovmorgon, långa nätter , träffa massor av folk & se på massa julfilmer(nu inför julafton ja). Har även bestämt en liten sak med tjejerna, på torsdag klockan 00:00 ska jag ringa dom och säga godjul. Bara för att jag är allmänt göll av mig. ;)

Men ja dagen, vi gick i skolan från 9-11. Sedan gick jag, tilda, fanny & alexandra på stan och fika. Varmchoklad, kärlek. Jag gav även min julklapp till t, och så fick jag min av fanny, presentkort. Tack allrabästavän, loveu. Sedan gick vi på stan och kolla på massor saker, allt från iphone skal, kläder, till parfymer.




Kommentarer
Postat av: Melinda hedström

Fina julklappar!:D varför bloggar inte hon andra på bilden??? när kommer er nya header ?? :D<33333333

2010-12-21 @ 15:45:51

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0