Alltså orkar inte mer! :O

Förut gjorde Johanna en header. Den blev bra, men det var inga bra bilder på mig och Fanny. Vi ville inte synas med dom bilderna som header. Fannys bild var ett år gammalt och hon tycker att den är ful. Min bild är det en cola ivägen och min näsa ser rund och stor ut. Mina ögon blev snea och så. Men nu fixade jag en ny med samma bilder på Johanna och Alexandra. Jag har försökt hela morgonen nu att klippa ut bilden perfekt och göra snöflingor i barkrund och göra den lite mera julig. Och jag och Fanny är nöjda nu, och Johanna borde också vara nöjd med bilden. Men Alexandra iggar ju att svara på msn. -.- Men om ni inte blir nöjda så skiter jag i det! Då får ni väl göra om den och ta andra fula bilder på mig. Blir så jävla irriterad. :O Är på sjukt dåligt humör nu. Men ni bestämmer! Hoppas ni blev nöjda. Lägger inte all tid på de här..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0