23 dagar kvar :DD

Tommy klagar över att jag inte lagt in dom där bilderna än, men jag tror jag gör det ikväll.
Jag har inte hunnit för jag har varit upptagen varje kväll men idag kanske jag lägger upp dom, kanske...
Idag är det 1 december ;) typ 23 dagar kvar till jul! :'D <3
Klart jag har en adventskalender. ;D
Fast jag har inte luckor utan jag öppnar små paket.
Idag fick jag silvrigt nagellack det gillas stooort! <3 Kan visa bild sen ikväll, kanske.
Men nu blir det att plugga svenska ska redovisa steg 15 på Fredag. ;oo

En gullig bild jag hitta som vi tog när det va fest hos Emelie. :) <3



PussN ;*

Kommentarer
Postat av: tommy

i kväll ????? om nåra år kanske nu är klockan 23.00

2010-12-01 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0