VI LEVER !!!

som rubriken säger, så lever vi. det där gubben hade fel, och nu blir det 20 års fängelse för han, tror det va så. jag var i alla fall på dansuppvisningen i lördags klockan 6, när klockan typ var 5 i var vi alla as rädda och sen när den var en minut över hoppade vi av glädje, hah alla var inte rädda men jag, elsa och bettan var det (gullit);) 

I alla fall 10 över sex kommer våran danslärare och säger attt vi ska upp på senen nu och det gick skit bra, jag var nära på att göra fel men som tur var gjorde jag inte det! såg även belam och irma dansa, de var som dansande prinsessor, nae men bra i all afall.
snart blir det danläger. om typ några veckor!, sova där 4 nätter, dansa, sola, bada, vara med kompisar, finns det något bättre ?


pic - när vi gjorde oss i ordning hos mira för dansuppvisningen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Fina :)

2011-05-22 @ 22:04:01
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0