Ingen rubrik här va

gama bild från akrivet, men alexandra du ska bara veta hur mycket du betyder. du är galet snygg o helt underbar.

har inte bloggas på ett dag men here u go, kvällen spenderades med de allrabästa träffade på lite skönt folk o så. åkte space jam o massa andra, tror jag tappade mina pengar eller inte allt då. skulle igentligen åkt till linköpin nu på kvällen men blev inget av det eftersom jag har dans imorgon på medi markt. taggad men vi kommer inte hinna träna, crap. men kommer gå så bra! på kvällen sen vet jag inte vad som händer. skriver mer om kvällen idag imorn eller något är trött nu haha o så ska jag upp tidigt imorgon, puss.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0