I don't believe in everything I see

hej, är äntligen hemma nu. har ju varit i uddevalla. Det var skit kul, haha skånefolket är skönast asså , ;D åkte buss hem typ hela kvällen igår, jag hatar lukten i bussen och jag mådde illa, hah så jag fick sitta där framme bredvid chauffören och titta på vägen . kul ...eller it ?

alexandra håller just nu på att dansa och jag försöker blogga, hah men i alla fall så ska vi FÖRSÖKA plugga lite snart, vet it om det kommer gå så bra, det brukar ju it det när alexandra och jag ska pluga hah.

Vi har också börjat med någon himla kurs i skolan, vi ska göra en labration och jag fattar it hur ? ;)

hinner it skriva mer, ska ju PLUGGA . puss o kram <33


vi åt också på mc / donken ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0