Chill som fan

Dags för ett till inlägg, jadu. fast den här gången om min dag tänkte jag fakiskt, lite variation. ;)
men iallafall var skola idag, blö det gamla vanliga. haha alla märkte att jag hade tonat håret, linnea tyckte jag hade as rött hår och att det var ovanligt och se mig i det. jag som inte ens tycker det är rött? fast kanske lite, men är skit nöjd med det! Var även engelska idag, jag var med lite roligt folk, så skulle jag spela en politiker, haha vafan.
men förresten tilda kom tillbaks till skolan idag, har saknat henne mycket. har kännst konstigt utan att ha hört hennes skämt varje dag, bebis och bordskompis. vi har klockrena stunder du och jag, i klassrummet.

Men nu ska jag se lite avsnitt av EP på datorn, sådär mysigt. sedan efter det ska jag äta.  Men ska ha en mysig och chill tisdags kväll, framför tvn mestadels. ska dricka lite te osv.
och så avslutar jag det här inlägget med  att skriva hur duktig jag är eftersom jag kommer få mvg i svenska, duktig tjeja.


min älskade magtröja från monki som kommer användas flitigt i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0