WHY IS EVERYTHING WITH YOU SO COMPLICATED?

Har inte bloggat på ett bra tag, tycker att de är dags för de nu!
Igår efter skolan åkte Linnea och jag direkt hem till mig, fixade oss oså åkte vi till stan sen direkt. Vi skulle träffa Viktor men det blev aldrig av men linnea och jag hade hur kul som hellst HAHAHA jag dog. :'d Idag gick jag o tjejerna på stan och kollade kläder osv, själv hittade jag vita shorts från New Yorker och en magtröja från New Yorker, visar de senare.


Youre not easy to love. Why is everything, with you so complicated?
Why do you make it hard to love you, while I hate it?
Cause if you really wanna be alone, I,
Would throw my hands up cause baby I tried
But everything with you is so complicated,
Sometimes I feel like we will be together forever
But you’re so complicated my heart and all is bitter
I'mma stick around just a little while longer.
Just to make sure, that you’re really sure, you like sleeping alone.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara synlig för mig)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0